dobra
czyli co robimy?

w czym konkretnie mogę ci pomóc?
tworzę kreatywne strategie możliwe do samodzielnej realizacji, pomagam określić i zrealizować cele, nakreślam odpowiedni kierunek i sposób komunikacji, planuję konkretne działania do podjęcia wraz z przykładami, wskazuję przydatne przy tym narzędzia, mówię jak analizować wyniki i wyciągać z nich wnioski na przyszłość.
chcesz lepiej prowadzić swoje social media? zintegrować swoje działania w internecie? zainteresować odbiorców nowym produktem? nie wiesz, jak mówić do swoich fanów?
daj znać, czego potrzebujesz!
KONSULTACJE MARKETINGOWE
nie masz pewności, czego właściwie ci brakuje do skutecznej komunikacji? masz pomysł, prowadzisz działania lub chcesz zacząć, ale coś nie działa lub po prostu masz wątpliwości? porozmawiajmy!
zadam pytania, które naprowadzą cię na odpowiednią ścieżkę i razem znajdziemy rozwiązanie
STRATEGIA SOCIAL MEDIA
prowadzisz działania w internecie, ale nie przynoszą one oczekiwanych rezultatów? nie masz konkretnego pomysłu na social media? twój instagram świeci pustkami?
przeanalizuję twoje dotychczasowe działania, pomogę znaleźć najlepszą drogę, a w razie potrzeby – wskażę nowy kierunek w social mediach lub szerzej
STRATEGIA KREATYWNA
masz firmę lub pomysł na biznes, ale nie wiesz jak to powiedzieć w internecie? jak się wyróżnić i gdzie zaistnieć, by znaleźć swoją grupę docelową?
zaplanuję, jakie narzędzia wybrać i jak poprowadzić komunikację internetową marki, czy pokazać nowy produkt
konsultacje marketingowe
postronna opinia na temat twojego konceptu może pomóc uczynić projekt jeszcze lepszym!
doświadczenie i wyczucie marketingowe, krytyczne spojrzenie oraz ciągła analiza trendów i dostępnych narzędzi pozwalają mi znajdować i wskazywać markom rozwiązania dla nich optymalne, których samodzielne odkrycie byłoby niezwykle czasochłonne i pracochłonne, a czasami wręcz niemożliwe.
jeśli chcesz skonsultować nową ideę, chętnie porozmawiam o twoim pomyśle, nakreślę dla niego potencjalny scenariusz lub – nawet czasami – odradzę na wczesnym etapie.
jeżeli prowadzisz działania swojej marki, ale chcesz je rozszerzyć, albo przeprowadzić burzę mózgów i nie masz z kim skonfrontować swoich planów, czy pomysłów, próbujesz rozważyć czy da się to, co robisz robić lepiej – porozmawiajmy!
co otrzymasz?
świeże spojrzenie
- odpowiedź na nurtujące cię pytania
- nowe spojrzenie na omawiany temat
- szczerą listę krytycznych uwag
- propozycję kreatywnych działań i rozwiązań
co otrzymasz?
analiza i plan działania
- audyt dotychczas prowadzonych działań
- analizę grupy docelowej i ewentualną jej segmentację
- przegląd celów i narzędzi do ich osiągnięcia
- rekomendację kanałów komunikacji i ich znaczenia
- plan konkretnych działań w poszczególnych kanałach, zgodnych z panującymi trendami
- wykaz proponowanych cyklów treści
- porady techniczne na temat tworzenia treści
- spis przydatnych przy tym narzędzi
strategia social media
strategia content marketingowa (w tym social mediowa) to najprościej mówiąc plan publikacji treści w internecie.
jakie treści tworzyć? i w jaki sposób?
gdzie je publikować? co pokazać na facebooku, a co na instagramie?
i co zrobić, żeby ktoś te treści zobaczył?
stworzenie strategii content marketingowej opiera się o szereg analiz i decyzji.
konieczne będzie ustalenie nadrzędnego celu działań, przypisanie poszczególnych zadań do kanałów komunikacji, ustalenie konkretnych typów treści, które będą interesujące dla odbiorcy, a jednocześnie odpowiadające marce i wyróżniające ją.
pierwszym etapem jest wspólna analiza celów oraz dotychczas podejmowanych kroków i ich skuteczności. stworzę strategię dla ciebie i twojej marki, ale to ty ją znasz najlepiej i wiesz, co chcesz osiągnąć. nie bój się – zadam odpowiednie pytania i razem odkryjemy to, co jest w twojej marce najważniejsze.
planując komunikację wybierzemy elementy, które będą kluczowe i nauczę cię, jak je przekładać na konkretne działania i jak osiągnąć ich synergię między wybranymi kanałami.
pokażę ci też narzędzia, dzięki którym poradzisz sobie w nieznanych dotąd obszarach.
co najważniejsze – wytłumaczę, dlaczego właśnie to ma zadziałać i jak!
czujesz, że to jest to, czego potrzebujesz? napisz!
strategia kreatywna
strategia kreatywna to połączenie twórczej idei ze wskazaniem narzędzi jej realizacji.
to nie tylko koncept mówiący co zrobić, by osiągnąć cel, ale też plan, jak to powiedzieć i zrobić.
może to dotyczyć całej komunikacji marki, szczególnego planowanego wydarzenia, zmiany nazwy bez utraty odbiorców, premiery wyjątkowego produktu… czego tylko potrzeba!
taki plan bierze pod uwagę DNA marki, czynniki zewnętrzne, charakterystykę grupy odbiorczej, aktualne trendy i wiele innych aspektów, które w efekcie przełożą się na prosty, zrozumiały dokument stanowiący drogowskaz spójnych działań do podjęcia.
tego ci właśnie potrzeba? daj znać, porozmawiajmy o możliwościach!
co otrzymasz?
pomysł i rozwiązanie
- analizę grupy docelowej i ewentualną jej segmentację
- przegląd celów i narzędzi do ich osiągnięcia
- rekomendację konkretnych działań oraz kanałów komunikacji
- plan konkretnych działań w poszczególnych kanałach, zgodnych z panującymi trendami
- porady na temat tworzenia treści
- spis przydatnych przy tym narzędzi